crawling, frowning, haunting.

Assalamualaikum. Hello. Wait a moment please, I wanna cry. *cries*

fame.

Okay, beb. Sorry sebab dah lama tak post lah kononnya. Ceh, betul lah dah lama tak post, kan? So, hari ni jelah saya dapat meluangkan masa bersama kamu, kamu, kamu, dan kamu semua ini yang comel dan molek dan cantik lol (saya tahu BM saya teruk, k). Actually, saya sedang bercakap sendirian bersama lap-top kesayangan ku ini. Eh, bukan laptop tapi blog. Yeh, blog. Terlupa deh.

Hari tu, hmm. Bila? Halah bila-bila jelah. K, hari itu kami (saya dan classmate) ada dapat hadiah daripada sekolah. Hadiah apa? Hadiah lawatan sambil belajar di UiTM Shah Alam, MSU Selangor dan Bangunan Karangkraf di Shah Alam juga. Actually, kami menang Kelas Terbersih untuk sesi petang, hehe.

Bestlah jugak lawatan tu. Tapi sangat memenatkan sebab tak teratur...hmm. Dah lah 3 kelas yang pergi. Nasib baik kelas kitaorang cuma ada 24 orang (FYI, KAA sikit je). Tapi dicampur dengan 5H dan 4G, makin jadi kelam kabut lol sebab ramai sangat. Perit.

very.

Tapi tapi tapi... apa-apa jelah. Saya beli 3 buah novel dari Karangkraf hehehe betapa borosnya aku 8D Saya beli "Sepatu Milik Kasanova", "Miss Pisau Cukur" dan "Mahkota Jiwaku". Actually, saya main pilih je cover yang lawa then bayar. hahahaha sebab masa tu kan ramai orang, so kena tebalkan muka hingga 14 inci. fuhhhhh sungguh menyeksakan. Kena telan semua ke-perli-an yang kawan-kawan berikan lol apakah ayat -_- almaklumlah, saya kan lelaki. cehhhhhhhhhhhhh

those novels.

Then, as I've reached at home my mom gave me a box. And a tube but.... it's kinda looks like a box. Ahh, whatever. Inside it, there was two Mirage T-Ara Album woooooooooooooooooooooooo! So, this is my officially second album ordered. LOL

it's very worthy album as RM70 for it.
Okay, the end. Bye-bye.

Comments

  1. ~ o.0 RM70 ? so expensive ~~~ i found a kpop shop sell the original album at only RM47 with free shipping. teheee , nevermind that album looks so fantastic :)

    ReplyDelete
  2. Wow. 47 ringgit is very cheap. Gimme the link. Valoa Records actually charged for short period and poster.

    ReplyDelete

Post a Comment

You may criticise (or just don't) as well

Popular posts from this blog

Merdeka

QUICK UPDATE

Indifferent