ho hem jeh

Tumblr_m9uf002i261r5athmo1_500_large
mianhae, oppa. eh, hyung.

Hari ni saya nak tulis dalam BM. tsk tsk semalam semalam semalam semalam semalam semalam semalam semalam punya hari T^T omg /creys/ maafkan saya kerana menggedik di blog saya sendiri. Okay, saya tak wish birthday Baro dan saya sangat terkilan sebab saya tak save date and and and, to be honest saya tak ingat pun birthday dia ;A; what happened to meh T^T dan... baru hari ni nak tahu-menahu, ambil kesah about B1A4. Jahat tak saya? Okay, pukul lah saya ni sob sob. Pukul lah T^T tak kesah pun. tsk tsk

Hmm, ini pun baru nak upate blog. BARU, keh. Fanfic pun dah lama terbiar. Tak tersentuh walaupun sehama jua, cehh. tak adalah, saya adalah buat satu dua episod hm. Macam tak best je tapi... so what? Maafkan hamba kerana menjadi sangat tidak tentu arah malam ini. Sehinggakan untuk menulis menggunakan bahasa Inggeris pun tidak kuasa lagi. Lol, tak ada maknanya. Dah lah BM aku teruk. Cincai concai~

Talking about BM, result ujian Selaras haritu dah keluar. Eh, belum keluar cuma kitaorang dah dapat semua kertas. Dan keputusannya boleh dikatakan... emmm menurun sangat sangat sangat. Atau orang muda sekarang ini cakap, down gila gila gila mwahaha. Terasa diri ini begitu muda 8D haha 14 tu muda lah wahai Encik Qayyum -.- Saya dapat DUA 'A' sahaja. Teruk kan? teruk kan? Dan SATU 'D'. Agaknya sesuai ke pelajar KAA dapat D? Semestinya tidak lah kan. Hmm, overall: (A2 B5 C1 D1) Yang A tu of course BI hehehehehe. Dengan BM. Ceh, BM saya A woo. D = Sejarah (tentu sekali) dan C pulak Sains.

Tumblr_m9qljh1h2l1qbgff8o1_400_large


Sains.... C? Hm, orang kata kalau nak jadi engineer kena pandai Fizik dengan Add Maths. Betul ke? Yeah betul dan sesungguhnya saya sangat lemah dalam bab-bab tersebut.

*menangis sebentar bersama Kit Kat*

Tapi, tak apa lah. Usaha tangga kejayaan. Nanti saya berusaha lebih untuk menaikkan taraf ediologi dan pemikiran saya ini cewah 8D Eh, sat. ENGINEER? Yeah, saya nak jadi engineer selepas pilihan pertama iaitu Doktor telah lama saya buang jauh-jauh hingga ke dasar laut kerana.... *ehem* sebab sebab sebab... saya takut darah omg. Tapi kalau setakat darah jerawat yang ciput tu, alahai buat apa nak hiraukan. Lainlah darah yang keluar dari kepala, perut, usus, satu badan berdarah then kena tengok organ-organ semua tu. Sungguh saya tidak sanggup T^T

Seram pulak.

Esok kena sekolah pagi. Dan seperti biasa, Muhammad Qayyum yang terkenal dengan sifat pemalas nya akan berkata "Ahhh, malasnya nak pergi sekolah esok". Well, that's just me. Tapi, saya mesti pergi ke sekolah esok sebab hmm, entahlah cuma rasa macam nak pergi sangat-sangat.

BTOB. Yay, nanti Born To Beat nak buat comeback 8D Rasanya dah buat lol. A'ah memang dah buat. Saya je yang terlambat bagai kura-kura mengejar katak. Bahaha, kura-kura mana ada makan katak xD Apa-apa aje lah. And and, Secret pun nak buat jugak. FTIsland pun oh god. Dan saya rasa band or group dalam kpop industri makin bertambah lagi-lagi tahun 2012 yang meriah ini. Dengan comeback hangat oleh B2ST setelah setahun setengah berpisah dengan kita semua. Cewaaaaaaaaaah. Dan, Super Junior dengan SPY dan Sexy, Free and Single. Dan juga sizzle rumours of T-Ara. Sangat panas tahun ini. Ha! Jangan lupa Gangnam Style lolololol

Okaylah bye-bye.

Rasanya macam tak ada motif saya tulis begini...




dan agaknya tulis dalam BM lagi senang. Yelah banyak gila idea.





Relax_large





Ceh, okay bye-bye.

Comments

Post a Comment

You may criticise (or just don't) as well