I am sorry, mianae.

Assalamualaikum :)
Hai. Awak. Awak. Awak. Buat. Apa. Tu? Hik. Saya. Saya. Saya. Nak. Minta. Maaf. Hm. Boleh. Tak. Maafkan. Saya. Hmm. *duckface* Hmm *duckface* I got 5 days MC *duckface* *peace*
LOL, maafkan saya. For what? Sebab saya dah lama tak tulis entri a.k.a entry a.k.a post a.k.a pos. Ek? Pos tu bukan Pos Laju tu ke? Aduhai, innocent nya. Maafkan saya sekali lagi. Maafkan lah saya ye :c Saya pun tak tahu kenapa ia boleh terjadi. Kerana apa, mengapa, bagaimana dan apakah (?)

Tumblr_mds3yu2hyt1rsuq53o1_500_large
Hey baby =3=

Annoying nya. Sorry, okay ia bermula dari dua bulan lepas.....
Sebelum Hari Raya Adha haritu, Anis a.k.a my mami a.k.a umi a.k.a mummy a.k.a mommeh post something dekat wall BBB (FB Budak Budak Blogger). Pasai pa? Secret okay, tak boleh bagitahu ._.v Time tu, disebabkan umi tak nak ada seorang budak dalam BBB tu tau, umi pun suruh kawannya buat Group Chat. Hek, qay join group tu lambat sikit. Qay rasa yang mula-mula join, Mai, Mida, Ain dengan Wani je kot. Eh entahlah dah lupa, harap  maaf.

Tumblr_mdtwlz8nl01qimp49o1_500_large
m y g o d

Ha, disebabkan Group Chat tu lah qay asyik tertangguh je kerja. Makan tak, tidur tak (eh), mandi tak.....omg. Heh, dan seterusnya kami berbual-bual dan berchatting sampai lah sekarang ini Group Chat tu masih wujud. Wow. Qay rasa dah macma family dah kitorang semua. Masing-masing cerita pasal diri sendiri. Kalau ada problem, kitorang sama-sama kongsi. Qay in real life tak ada kawan yang baik macam ni, hm. Terima kasih, korang :') Dan dari situ jugak qay dapat adik angkat \o/

Adik angkat qay nama dia, Nur Ain Nabilah binti... tut tut. Hek nama umi qay pulak, Anis Hazirah 'Izzati. Nama ayah tak ada lagi heh. Nama isteri qay... eh bukan isteri -_- Lulz, then ada Wani, Mai, Eyra, Mida, Fatin, Wiyah, Caca, Nyna, Dian (Dina), Dinni dan.... Athirah. Actually ada Rayyan (eh, Megat) tapi tapi tapi... whotevah =3=
Sesungguhnya qay pelupa. Banyak tak tahu link ._.v

Okay itu je kot. Hehe nak buat another post. (Maybe tak jadi) Or mungkin qay akan buat Tutorial sebab dah ada orang request ._.v Okay, jumpa lagi yaaa~

Comments

Post a Comment

You may criticise (or just don't) as well